Superfynd

Alla gillar väl att fynda. Men vi gör det på olika sätt.
I dag gick jag på lunchen in på H&M för att kika efter en dubbelring. Men innan jag hann till smyckerna gick jag förbi ett ställ med stjärp och andra accessoarer. Fann ett maritimt stjärp med prislappen 30:-!!! Grabbade tag i det och snodde det runt midjan och tänkte att det passar nog precis på gränsen. Taget!
På andra sidan av ställningen hängde lite allt möjligt, kikade fort på ett par bebisblå shorts men i nästa tag såg jag en sport-tshirt. Och över ställningen stod det 50:-!!! Allt på ställningen till 50:-/st alltså. Sport-tshirten fanns bara i rosa och i S. Taget!
Totalt 80:-! Sedermera bytte jag stjärp på jobbet och det nya satt perfekt. T-shirten provar jag nog först imorgon på min morgonpromenad.

Och nu får jag ju minsann erkänna att jag för drygt en vecka sedan rynkade på näsan åt E's knallrosa tränings-tröjan. Förlåt! Du inspirerade mig säkerligen undermedvetet!


Kommentarer
Postat av: Elin

Haha det var ju roligt att man kunde inspirera :)

2010-07-22 @ 19:06:58
URL: http://snapshotsbyhoff.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0