Fall Feelings

I går fick jag hem H&M-katalogen med höstmodet. Jag kikade lite snabbt i den och fann ett plagg som jag suktar över just nu. Jag har till och med rivit ut sidan, hängt upp den på kylskåpet och slängt katalogen.

Trots att jag inte ens börjat min semester så vill jag bara köpa denna kappan så snart din finns i butik! Jag tror inte jag kommer chansa på att beställa den via hm.se för jag vill att den ska sitta perfekt. Jag vet vilken storlek jag har på H&M, men nu handlar det om yttersta perfektion.

Jag har en klassisk trench i brunbeige redan i dag, men denna skriker "vill ha". 399 kr är ju inget pris heller, i alla fall inte för en trendig trench. Frågan är om den ska vara svart eller grå.



I denna modell har H&M gjort två av mina nuvarande jackor i en. Min trench+svarta korta sidoknäpta från MQ. Dessutom har de en sydd rosa kant på insidan som min MQ-jacka också har. Copycat!

När jag tänker tillbaka minns jag en söt tjej på bussen tidigt i vår. Hon hade en trench i marinblått med puffärmar. Jag var så avundsjuk på henne. Dock tror jag att hennes trench gick på flera tusen. Den satt perfekt på henne och hon matchade perfekt med röda detaljer.


Kommentarer
Postat av: Millah Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

Hej =) Allt bra?

Är du tävlingsintresserad?



Jag har iaf igång massa tävlingar & det kommer in nya hela tin.



Var gärna med & tävla =)

--> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad så ber jag verkligen så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara att radera den hära kommentaren eller nå:)



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2010-07-30 @ 16:10:01
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0