Händelserik shopping även idag

Inte nog med att jag gick lös på kontokortet igår. Min shoppingrunda fortsatte idag. När jag kom hem tidigt på eftermiddagen hade jag fått ett trevligt brev från KICKS. Jag var i butiken igår men orkade inte lägga pengar på nattcreme just då och letade dessutom efter en kombinerad ögonbrynspenna och highlighter från Clinique men den fanns inte på KICKS i Allum. Så i brevet idag var det 25 kr rabatt, 20% rabatt på varfri vara, 20% rabatt på kroppsprodukt och sedan en liten "check" om att man kunde få Lancomes Genefique i 7ml. Jag fick ju ta första bästa buss till stan! Grabbade tag i en nattcreme och en mascara från Lumene. Väl i kassan fick jag en STOR parfymflaska från Lumene och sen den lilla förpackningen från Lancome. Allt för 217 kr efter alla rabatter dragna.

Innan jag gick till bussen kom jag på att jag borde ha de grå Conversen i slim och skinn. Så jag gick och kollade på de. De är dyra dock. Prio nu är ju regnjacka. Så på Helly Hansen fann jag sådan jag vill ha, typ. Bara lite för kall men de verkar vara så. Eftersom de bara hade L och XL kvar skickar de en röd från Stockholms-butiken idag som jag kan hämta imorgon eller på måndag. SERVICE!

Vet inte om röd är rätt färg för vit var mycket snyggare, samtidigt vet jag att jag inte kommer hålla en vit ren. Denhär kommer hålla ett tag hoppas jag. 5000 kr på ordinare men nu är det 50% rea i butiken, tur för mig!

Slutligen blev det ett besök på Sushi Eriksberg. Tredje sushin på en vecka. Få i mig en del Omega 3.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0