Sjumilakliv

Jag trodde och hade förhoppningen om att det skulle bli en bra höst. Sedan 2004 har tendensen varit att vart annat år har varit en bra höst. Inget kunde slå slutet av förra. Men i ett par veckor har mönstret om att det skulle bli en bra höst vänt.

Idag har jag efter noga övervägande tagit ett stort steg i mitt liv. Ett mail på 500 tecken som kanske förändrar mitt liv. I morse när jag vaknade var jag i valet och kvalet om jag skulle gå till jobbet. Och om jag gick till jobbet skulle jag skjuta upp en annan sak i livet. Väl på jobbet så kom jag på att jag kan ju faktiskt göra båda delar. Med konsultation av M på jobbet så kom jag fram till att jag kan maila mina funderingar och frågor. Jag skickade mailet.

Nu vet jag inte vad som kommer hända.
Det kanske bara är en höna av en fjäder.
Eller så kommer något drastiskt hända.

Jag hoppas jag får den hjälp jag behöver.

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Nyfiken!

Är det jobbet på Cap&Design du är ute efter, eller vad är det? :)

2009-09-17 @ 17:51:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0