Lite lyx i vardagen

Jag kom i helgen på att det var dags för lite egenvård. Innan jag åkte till Egypten i februari gick jag på fotvård och det har hållt sig bra tills nu. Tanken på pedikyr väckte även tanken på annan kroppsrenovering, så jag kom på att jag skulle på ansiktsbehandling. Först tänkte jag gå till Energikällan SPA i Eriksberg men efter att ha kollat deras hemsida, behandligar och priser på det så blev jag inte så lockad. Därför kom jag att tänka på Skin etc som ligger i Sannegårdshamnen istället.

skinetc.se


Priserna är säkert desamma men jag fick bättre bild av vad jag får där. Dessutom vill jag ha nära hem för man vet aldrig hur illa man ser ut efteråt.
Jag minns bara den gången jag varit på en AHA-behandling i Växjö och tog bussen hem, jag drog upp luvan för ansiktet och försökte gömma mig, inte så lätt när man springer på folk man känner dock. Så det misstaget gör jag inte om en gång till. 3 oktober ska jag till Skin etc och göra nedan behandling, en lördag så man kan stanna hemma och gömma sig, eller gå ut och visa upp sig på kvällen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0