Ilnervös

Hjärtat bultar lite extra nu. Om en sisådär 30 minuter ska jag ta bussen in till stan för att möta E för att vi ska gå på en lägenhetsvisning. Jag har hittat en väldigt fin 2:a till mig som troligen känns lagom stor och med bra möjligheter. Den har takterass och klädkammare. Ljus och fräsch och modern. Så härligt att E kan följa med på visningen för det är banne mig inte kul att gå själv. Dessutom är det bra att ha med någon som kan lägga märke till annat än vad man själv gör när man går där på rosa moln.

Takterass på lägenhet i Masthugget

I morgon fortsätter nog nervositeten då jag ska till Swedbank för att prata lånelöfte, pension och ekonomisk rådgivnng i allmähet. Sånt är alltid lite nervöst och framförallt när det gäller lånelöftet. Det ger ju en vink för hur dyra lägenheter jag kan titta på. Den jag ska kolla på idag har ett utgångspris på nästan 1,5 miljon vilket jag tror är för mycket. Men jag vill ha den väldigt gärna och det är bättre att gå på visningen idag än att skippa och imorgon inse att jag borde gått och kollat på den. Jobbar proaktivt nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0