I give you the morning

Denhär veckan har inte varit utan dess lite.
Måndagen började ju nervöst med lägenhetsvisning.
Tisdagen fortsatte typ lika nervöst med ett bankmöte med bland annat bolåne-samtal.
Onsdagen var en aning lugn men jag var helt slut efter alla jobbiga dagar innan.
Torsdag var den stora shoppingdagen. Och fylld med fjärilar i magen på kvällen.
Fredag, en fantastiskt morgon med morgonpromenad. Dessvärre hade jag itne med mig någon kamera och kunde föreviga den vackraste av vackra soluppgångar!



Efter denna fullpackade veckan har mitt hem mer eller mindre förfallit. Jag kunde inte låta bli att ta ett foto över min diskbänk i morse, jag skäms över den! Det är ritkigt groose men jag bjuder på det!

Pernilla i provrummet på Stadium XXL och mina fina nya träningskläder i fin löparanda.



Trots min åsikt om att gå runt i tights med korta t-shirts så gjorde jag det i morses på promenaden. Känns ändå rätt okej nu när jag blivit lite mer fit mot innan. Dock vill jag understryka att det fortfarande inte är okej att gå runt i bara tights och t-shirt som knappt skymmer rumpan till vardags och ute bland folk.

Måste säga att det är najs med reflexer – känns gött när man är ute i skymmning och gryning

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0