En milstolpe

Förra veckans kantades av stora steg i livet.
Jag känner nu att jag kommit en milstolpe framåt tack vare mina närmaste vänner. Ett otroligt stöd och förståelse med lyssnande öron och samtidigt en liten knuff i ryggen framåt av de. Jag vill inte öppet förklara vad som hänt då jag inte vet vilka som läser här men samtidigt måste jag skriva av mig lite.

En stor förändring har hänt i mitt tänk sedan i torsdags morse, men jag vet att jag måste ta nästa milstolpe framåt för att långsiktigt ändra mitt tänk och beteende.


Elin tog detta fotot idag då vi precis satt oss ner för att äta sushi på vårt favorit-ställe. Att se fotot är inte lätt och man blir lite granskande. Det ser inte riktigt bra ut tänker jag. Jag kanske inbillar mig. Vi får se när nästa milstolpe ska bgesegras.

Tack E, M och P!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0