En bra morgon

Denna lördagen vaknade jag först vid 07 vilket inte är helt ovanligt nu när man jobbar. På semestern sov jag lätt från 23-11 utan att vakna.
Men jag steg upp för en timme sedan och trodde att jag skulle kunna gå ut och jogga eller åtminstone ta en snabb promenad innan frukost. Men regnet öser ner. Även om jag ser lite blått på himlen.
Jag tog fram min Wii Fit istället. Efter 15 minuters träning skakade benen efter utfall och armarna efter armhävningar.



Nu väntar en ljuvligt fräsch frukost som dessutom är nyttig. Hembageriets russin-frallor med basturökt kalkon och perfekt mogen och smakrik avocado. Och för lite extra lyx – juice i mina finglas.

Nu under inläggets skrivande klarnar det verkligen ute och jag ska nog ut och springa om en dryg timme. Jag har 41 km kvar att springa till Vårruset 2010. E har antagit utmaning och P ska göra det snart. De har både varit ute och sprungit lite senaste tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0