Style – Coco


Idag känner jag mig lite i stil med Coco Chanel. Blusen på bilden är så himla Coco-inspirerad tycker jag. Dessutom är den lite tjockare i tyget och rutig på ett mycket klassiskt sätt. Den kommer vara i garderoben väldigt länge. Bara 579 kr! Piffar med en väst i grått och svart-randigt som är säkert tre till fyra år gammal och från JC, med dubbelknäppning.

Efter inte så mycket aktivit letande utan mer av en slump så hittade jag en butik som har blusar/skjotor som passar mig och min kroppstyp. Benetton, med pris mellan 300-500 kr så jag behövde inte ens gå till dyrare butiker som jag först trodde för några månader sedan. Det har inte varit lätt att hitta passande blusar för de är ofta korta och för stora över bröstet och om man går ned i storlek för ett mindre omfång så blir de korta i armarna, medans Benettons sitter perfekt.

En annan blus som jag hade köpt om det närmade sig sommar och inte vinter, frusen som jag är:

Benetton

 


Kommentarer
Postat av: E

gillade verkligen den vita, skitsnygg!

2009-10-23 @ 09:41:54
URL: http://snapshotsbyhoff.blogg.se/
Postat av: Emelie

Om de hade strukit blusarna lite bättre hade det blivit snyggare :/

2009-10-23 @ 10:54:33
URL: http://emisens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0