Nygammal frilla

Fick en förfrågan om att visa upp min nya färg. Som egentligen inte är ny då det är samma färg som jag säkert använt en fem gånger eller så. Dock fick min frisör lov att färga förra gången.

Under tiden jag färgade fick jag ett samtal från H. Fick då frågan om det skulle bli morotsfärgat, på skämt. Och vad ser det ut som när det är blött. Just det – morotsfärgat! Men guldigt när det är torrt och då kommer slingorna även fram så jag hoppas det är godkänt, även från min frisör när jag ska dit om en knapp månad.



Efter toningen                                            Efter både toning och slingor och dessutom lite lockat.

Kommentarer
Postat av: Emmelist

va? vadå hp äger det?

2009-10-07 @ 10:19:00
URL: http://emmelist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0