Köpa tid

Just nu händer det mycket och det är kul. Man blir härligt tillfreds om man gillar att det händer mycket och att man blir glad av det. Jobbet går fantastikt bra dessutom, det är underbart kul. Alla är så glada hela dagarna och gänget är perfekt just nu. Allt detta gör ju att tiden går väldigt fort och då finns det inte tid och ork till annat. Särskilt inte när saker som mobil går sönder och måste fixas med genom serviceinlämning. Så min planerade soff-liggar-kväll blev lite inställd och ersatt med shopping/fix på stan. Mobilen blev inlämnad, lånetelefon mottagen och ingen vinterjacka hittades.
Väl hemma möts jag av morgondagens abrupta ivägspringande till bageriet och sedemera buss, vilket kaosartat slutade med att alla sjalar och halsdukar hamnade på golvet i en stor hög:



Och högen ligger kvar. Så även söndagens träningsväska efter dansen. Älskar dansen. Skulle ju öva på den nu ikväll så att jag och P kan komma dit med perfekta moves på söndagen igen. Ge mig energi och lite Beyonce NU!

Kommentarer
Postat av: Anonym

låter som en hektisk efm, hoppas att kvällen blir lugnare och skönare :) hör av dej om du vill nått, eller om du ångrar dig och vill me imorrn! Annars får du ha en underbar helg, kram på dej!

2009-10-02 @ 18:52:12
URL: http://snapshotsbyhoff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0