Helkulturell helg

Helgen började med en AW med jobbet på Lounge(s). Jag tänkte ta det lugnt, tanken fanns i över en vecka innan AWn men så i baren hände något. Ett plötsligt sug efter favorit-drinken Passõa och guanabanajuice. Och när kvällen var slut hade halva avdelningen druckit min drink och jag hade nog fått i mig fem stycken.

Giedré mötte upp mig på Lounge(s). Och där började vår kulturella helg som jag lovat henne.

På lördagen åkte vi till Alingsås för att se på deras ljussättning på sex olika platser i staden. Lights in Alingsås har antagligen hållt på sedan 2005 men det var första gången som jag var där under den tiden de visar det i oktober.

Lite bilder från helgen, det behövs nog inte så mycket förklaring till de:

 

 

 

 

Söndagen bjöd på mer kultur, Choklad och Delikatessfestivalen på Stadsmuseum i Göteborg

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0