De små spökena

(Behöver skriva av mig, och berätta för de oroliga tu.)
Ja, de har följt efter mig lite idag också, mina små spöken. Även om jobbet får en att tänka på annat. I morse åt jag en fralla till frukost, det var inte helt lätt för jag mådde väldigt illa och fick tvinga i mig den, hade tänkt äta två men det gick inte och den andra fick åka in i kylen.
Till lunch var det linguini och carbonara i matlådan. Hyffsat gott för jag var väldigt hungrig. Godast var nog gurkan till, gott med något som bröt av. Efter lunch mådde jag inte bra efter att jag och P varit och handlat frukt på Fruktcentret. Maten var nog för fet, lätt hänt när man har en massa bacon i maten. Man lär sig helt enkelt.
Kvällsmaten förgylldes av den bortglömda frallan från kylskåpet, fantasilöst men så blir det när man inte har lust att laga mat och inte heller äta den.


Har tagit till ett gammalt beprövat knep precis nyss. När jag var liten fick jag ta en sked Sole-San varje dag för att få matlust. För knappt ett år sedan då mitt ex lämnade mig fick jag be mamma att köpa det igen till mig för att försöka få lite matlust, men nu har den bytt namn och heter Sana-Sol. Jag tog den inte så duktigt förra året så jag har rätt mycket kvar i flaskan. Tog en sked nu ikväll och hoppas det kan hjälpa. Om inte så får jag i mig en massa vitaminer i vilket fall.

Jag har planerat att laga hemmagjort potatismos (äter inget annat potatismos för den delen) och frukostkorv i gratäng med cillisås och matlagningsgrädde, imorgon då jag även ska tvätta efter jobbet.
Jag hatar att tvätta. Men just nu älskar jag att dansa, och jobbet är fantastiskt. Det lyfter!

Kommentarer
Postat av: E

Vill veta mer om dina spöken. Om de är runda, långa, tjocka... Nä skämt å sido, men OM du vill berätta så lyssnar jag -så kanske jag kan förstå dig bättre. Jag kan också ha spöken som hälsar på ibland, fast kanske inte samma... Stor värmande kram!!!

2009-10-21 @ 17:04:48
URL: http://snapshotsbyhoff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0