Värst


I morse fick jag absolut inte snooza. Eller rättan sagt, jag kan inte ens göra det sedan en månad tillbaka. Mobilen är på inlämning och jag vågar inte ställa min lånemobil för den litar jag inte på. Så jag kör med analog klocka – utan snooze.

Så blev jag lite sen i morse men fick skynda till bussen. Vad händer då, jo den kommer inte – inte förrän nästa som gick lite senare. Det är inte konstigt att Västtrafik får kritik och inga poäng alls i undersökning mellan de och Skånetrafiken. Tror att jag ska kalla de för Värsttrafik i fortsättningen.

Kommentarer
Postat av: Elin

haha, den var bra! Håller verkligen med!

2009-11-07 @ 09:07:35
URL: http://snapshotsbyhoff.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0