Väntan...

Nyss hemkommen och satt ihop kameran. Fick även en trevlig hög innanför dörren idag – innehållande bland annat DV.
Nu väntar bara några timmar tittande på kameran innan jag kan börja använda den. Det är så hysteriskt jobbigt med batterier som ska laddas i timtal innan elektroniken kan användas.



Bilden är tagen med mobilen. Blev sjukt snyggt för att vara tagen med mobilen. Jag kan bara konstatera att på kamerafronten är det nu fullfjärdrat. Mobilen har bra kamera för snabba tillfälligheter. Komapaktkameran är hur bra som helst när man inte kan ha med sig en stor. Och så har vi nykomligen som jag redan betämt mig för att köpa till ett objektiv till så snart som möjligt, om inte tomten kommer med det vill säga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0