Upp-och-ner i brygga

Jag har fått till min kännedom att en del tycker att det är svårt att komma upp i brygga. Vilket jag inte kan förstå. Detta kan bero på att jag har extremt lätt för det själv – och har alltid haft. Jag har gått upp i brygga lite då och då i mitt liv. När jag var yngre kunde jag bara få för mig att göra det samtiigt som jag tittade på TV. Lite myror i brallan allt.
I söndags på dansen fick vi lära oss att nästan gå ner i brygga, dock bara med en hand i marken. Det gick faktiskt bra och jag skulle vilja testa att gå ner i brygga helt men då krävs lite mjukt underlag för om man skulle falla.

Idag gjorde jag några yoga-poser utan Wii Fit. Se bilder för de olika poserna och testa själv.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0