Stämplar ut för helg

Äntligen helg – äntligen en lugn helg.
Har inte haft en lugn och oplanerad helg på två månader. Jag ska försöka att inte göra mer än att gå på stan imorgon och då eventuellt träffa min bror och hans tjej som är här i stan.

Om det finns ledig tvättid i helgen förgyller jag kanske min lediga tid med min hat-syssla. Annars blir det jag och min soffa, TVn, Wii och söndagen avslutas som de senste 8 veckorna med dans.

Idag drog jag spontant igenom dansen för några jobbarkompisar. Mitt i allt glömde jag bort stegen som följde. De trodde det var meningen med ett så abrupt stopp. Snyggt då alltså.

Mot Sherwood-skogen.

Update:
Det är ju fredagen den 13:de idag, jag är itne skrockfull. Men jag håller mig inomhus ikväll för att undvika fler förödande händelser. För tidigare idag var det kalabalik på jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0