Spilleri

Åkte ner till stan för att först gå till Chocolat för att köpa praliner till brors sambo som fyllde år i torsdags. Men jag blev så besviken när jag kom in på Chocolat. Deras praliner ser extremt tråkiga ut. Jag kollade in alla praliner men fastnade inte för någon mer än Tonka och karamell. Därför gick jag vidare till Kanolds bara ett stenkast bort. Fick underbar hjälp med att fylla ett långt rör med 8 praliner i alla möjliga färger och former, precis vad jag tänkt mig. Till råga på allt så tog jag fyra till mig själv, ett par stycken som jag inte vågade ta till presenten.
Bytte ut min trisslott med 50 kronor i vinst mot en ny dubbellott som dock blev en nit. Hoppas på Lotto går hem ikväll!



Vidare mot 3Butiken vid Kopparmärra för att hämta min röda mobil som äntligen har kommit dit efter att ha fått min förra utbytt mot min vilja till en brun som jag inte accepterade. Efter mer än sju veckor fick jag nu äntligen en ny röd G900.



Ikväll ska jag njuta av de fyra olika pralinerna, honung, passionsfrukt, cappuccino och havssalt. Och detta blir efter att jag ätit en stor rustikbaguette fylld med bland annat kalkon och kräftsallad med vitlökssmak.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0