Small city

Sprang runt som en skållad råtta i alla möjliga klädesbutiker mellan Nordstan och Kompassen under eftermiddagen för att hitta något upptill till julfesten på fredag. Plötsligt säger någon som kommer mot mig rakt framför: Bööh! Jag var ritkigt koncentrerad på en konstig hörna på Sisters som såg ut som REA-hörna men i själv verket var det inte det, tack och lov. Och den som skrämmde livet ur mig var en jobbarkompis. Detta är den andra jobbarkompisen på två gånger då jag är på stan som jag stöter på på en helg.

Konstigt nog tänkte jag innan jag åkte ner till stan att denna stan är för liten för mig nu. Hela centrala Göteborg går att gå igenom på kort tid. Bara någon timme efter dessa tankar så blir jag påmind åter igen. Stan är för liten. Kanske är dax för en flytt!? Stockholm, och jobb på månadsmagasin vore ju en dröm. Men jag gillar inte den staden.

Kommentarer
Postat av: Tobias

tackar :D vad kul att höra!



jo hade gärna fotat hela outfiten, men hade ingen som kunde göra det ;O haha

2009-11-15 @ 01:57:45
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0