Please don't leave me

Oj så svårt det kunde bli så plötsligt.
Först gick allt så lätt och jag var riktigt känslokall.
Satte mig i bilen och var tankspridd – efter några sekunder hör jag vilken låt som spelas.
Pink med Please don't leave me. Sånt otroligt sammanträffande.
Gick rakt in i hjärtat i några minuter.

Vi får se vad som händer om några månader.

Man förändras en del på så lång tid.
Och jag som "been there done that". Jag vet hur konstigt det känns när en person är bort i veckor och kommer tillbaka som någon annan. Till exempel rakat av sig håret, bytt vänner, attityd och så småningom även byter ut sin tjej. Man hänger inte med riktigt själv när man vankar på i sitt vardagslunk medans en annan person utforskar världen. Men jag är glad idag för att den gamla historian just är historia.

De kommande månaderna blir spännande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0