My me-day

Som vanligt är det bara jag, jag och jag som gäller på måndagkvällen. Och just nu går en efterlängtad serie på TV, Ullared. Men jag vet inte om det är så intressant och humoristiskt som jag väntat att det skulle bli.

Tidigare under kvällen har en bolognese tillagats. Och jag har stått 30 minuter på Wii Fit. Och jag känner nu att jag är riktigt trött i benen efter att bland annat gjort utfall på balans-brädan. Jag kommer antagligen ha träningsvärk i både ben men även i rygg efter armhävningar och statiskt parallell-träning, genom att ha legat med underarmarna på brädan med benen utsträckta och stående på tå. Avancerat och svårt att förklara. Letade därför upp en bild på tre av de 14 olika övningar jag utförde:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0