Mission

I natt har jag sovit riktigt dåligt. Jag kom hem vid 02, men somnade tidigast 03. Vaknade till och från fram till 09.
Dagens stora mission är ju först att äta frukost.
Bli av med bakfyllan.
Gå en promenad.

Förnya Lotto.
Äta lättlunch.
Duscha.
In till stan och hem till E.
Mañana med 7 st tjejer, ungefär.
Komma hem i human tid och inte dricka en droppe.

Det blir straffet för att jag tittade för djupt ner i glaset igår. Hade lovat mig själv att inte dricka för mycket. Men det är lätt hänt när man ätit sushi till lunch och sedan glömt bort eftermiddagsmackan. Börjat på alkohol vid 16. Petat i maten på Bryggan under bron. Och sedan inte kunna ta sig hem i human tid för att man ska vara med på allt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0