London Calling

Jag skulle så gärna ta en trip över en helg eller långweekend till London. Det har jag velat sedan jag var där sist, sommaren 2008. Många minnen från den gången är otroligt bra men jag vill uppleva mer och annorlunda grejer mot den gången.

Lite shopping i pitoreska style-butiker. Kanske i förorterna. Man tänker lite som bokshoppen i Notting Hill. Eller små söta klädbutiker med söta klänningar. Gator utanför de stora kända som Oxford och Regent.



London-drömmen väcktes åter till liv då jag såg dessa praliner i DV. Just sådant vill jag åka dit för att hitta i små söta butiker. Oxford street lockar väl inte mest, förutom Selfridge som jag skulle vilja lägga en hel dag på. Sist var jag där i 15 minuter på grund av en inte allt för shoppingsugen reskompis, som dock kom hem med flest inköp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0