Jeansjakt

Hittade i lördags ett par svarta jeans på Åhléns. Jag känner att jag behöver ett par svarta. Och dessa jeansen är i samma modell som mina övriga Miss Sixty, tighta, stuprör med kedja vid ficka.


Försökte hitta dem på hemsidan men antagligen är de vårens modell och inte längre aktuella på misssixty.com dock ligger priset fortfarande på 1190 kr. Alternativet är att jag lappar mina Replay som gick sönder i februari. Med en svart lapp och lite textillim kan jag nog förlänge livet på den favoritbrallan som gick sönder efter knappt ett halvår. Problemet var att jag hittade de sjukt billigt på Red Devil, betalade nog 30% av ursprungspriset. Och detta gjorde att jag inte hade mage att gå och klaga även om de var mina favoriter, som jag nu inte använt sedan dess.

Textillim here I come, det ska fixas på lunchen!

Därefter får vi se om det blir ett dyrt jeansinköp. Men jag tror det vore väldigt snyggt till min nyinköpta Killah-blus. Helgens monstershopping kommer presenteras snart. Så även fina bilder från Gunnebo slott och trädgårdar som hade julmarknad i helgen.

Kommentarer
Postat av: Elin

texitllimm kan funka, om inte så har jag på känn att det kanske blir en symaskin i julklapp...

2009-11-30 @ 13:17:45
URL: http://snapshotsbyhoff.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0