Fuck Logic

Om konsten att tänka oklokt och få mer pang för pengarna.


Jag tänker på innehållet i Fuck Logic nästan dagligen. En bok om skapandet av reklam. Det har tagit mig säker 2,5 år att kunna ta in vad som står i boken. I våras började jag lite sakta läsa boken en andra gång. För två år tidigare kunde jag inte ta in innehållet i "en av världens bästa reklamböcker" som jag fick höra att den var. Men med mognade kunde jag nu ta in vad som sägs och som är swå sant.

Jag ska i helgen beta av ett par delar av ett kapitel för att på onsdag kunna dela med mig till mina originalar-kollegor på vårt möte. Vi behöver mer rätt och riktigt reklam-produktionstänk hos oss. Det har man märkt idag och många tidigare dagar.

Kommentarer om boken:
Alla som vill göra bättre reklam och vinna fler priser för sin reklam borde läsa Fuck logic

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0