Första julklappsköp

Har precis köpt min första julklapp och dessutom till mig SJÄLV! Jag slog till på en D3000. Det är extremt mycket folk i butikerna idag så det fanns inte utrymme till att vela mellan Canon och Nikon. Hann dessutom inte välja väska, minneskort och andra tillbehör så jag får ta mitt kompaktkamera-minne så länge. Tur att det är samma. Väska får jag ordna senare eller på annat sätt.

Antar att E blir nyfiken på att testa denna nu för att se om hon också ska slå till. Your welcome!

Hårfönen blev en extra bonus för min gamla harj ag haft rätt länge men jag är inte missnöjd med den. Dock vet man ju inte bättre förrän man testar annat. Denna ny har ju även en tratt som jag hoppas hjälper mitt platta hår till lite mer volym.


Nikon D3000

Hårfön


Kommentarer
Postat av: E

riktigt nyfiken, du får ta lite bilder å lägga upp :)

2009-11-25 @ 17:18:46
URL: http://snapshotsbyhoff.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0