Dermalogicas dyra droppar

Idag hittade jag den gel jag fick av min hudvårdsterapeut när jag var hos henne på ansiktbehandling. Jag åkte hastigt ner till Åhléns nu ikväll för att se om de kunde hjälpa mig med att hitta den. Jag gick dit bara för att jag tror att jag skulle komma undan med ett par kronor billigare pris. Det återstår att se om det var så när jag och E på lördag ska på glöggkväll på Skin etc.



Så vad kostar dessa dyra men dryga droppar. 510 kronor på Åhléns men jag betalade drygt 430 kronor idag, vilken tur man har att man är klubbmedlem lite här och var. Förpackningen är på 50 ml och extremt dryg. Man kan punktbehandla problemområden vilket gör den än mer dryg. Jag tror det är bästa behandlingsätt om man i övrigt är torr som jag är. Desutom kommer jag nog bara använda gelen när små blemmor uppstår och inte konstant så huden vänjer sigt och inte bearbetas av gelen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0