Vem är L. Sundberg? del 2

Igår kväll kl 21:00 till 21:30, ungefär, fick jag ta del av någon festlighet bestående av springande i trappan, slående i dörr och pianoplinkande. Inte alls trevligt när man ska kolla in Cityakuten. Så jag höjde volymen en aning, men jag tror jag skulle satsat på hårdrock. Man vill ju inte störa övriga trevliga grannar i huset med sitt fightande.

Men vad hände sedan. Långt efter 23:00 ringer den medelålders tråkiga killen på L. Sundbergs ringklocka och säger något till de högljudda inneboende. Konstigt nog hade intej ag blivit störd på 2 timmar, men han var fortfarande störd av något.

Jag funderar på att spä på klagomålen en aning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0