En riktig hårding






Har precis svarit på massage – borde se ut som här bredvid för att inte behöva plågas på massagen. Men jag tycker varken det är snyggt eller feminint.

Jag satsar ju på min egen speciella träning – Wii Fit, 30 min cykling till/från jobbet (någon gång då och då).

Imorgon ska jag försöka komma till simhallen för första gången sedan mitten av februari. Vi får väl se hur det går. Jag har sagt det förut att jag ska gå dit och jag börjar få mindre och midre dåligt samvete. Kanske kan tidspressen på träningskortet pusha mig lite. Måste träna minst 4 gånger innan juli!

Kommentarer
Postat av: E

Hej vännen, ja det va trevlig igår. Lycka till me simningen imorrn, vi vet ju hur det brukar gå :) Ser fram mot klättring på fre! Kram

2009-05-26 @ 17:26:42
URL: http://snapshotsbyhoff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0