Trötta måsten

Just nu är jag väldigt trött. Jag känner mig mer trött än vad jag någonsinn kände mig under vintermånaderna. Just nu prioriterar jag bort allt jag inte orkar jag så som: Diska (det får stå till nästnästa helg – urk-varning!), packa upp väska, packa ny väska, träna.



Kanske är det just träning som gör att jag är väldigt trött. Jag trodde däremot att det var allergi för någon vecka sedan.
Sedan är jag en fena på att hela tiden boka upp mig på saker och om det finns minsta lilla lucka så ska den fyllas – det kändes som ett måste för ungefär ett halvår sedan då jag för första gången på två år bara hade mig själv att ta hand om men idag blir jag bara trött av det. Ännu en anledning till tröttheten kan vara att jag gått från tidspessimist till motsatsen, tidsoptimist, och det gör att allt jag ska göra blir väldigt stressigt. Får väl se om man blir piggare snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0