Project Runway - Finalvinnare

Vinnare Project Runway season 6:

Kollektionen på Bryant Park  Leanne och brudklänningen i kollektionen
Leannes hela kollektion på visningen i Bryant Park. Vinnare av Project Runway säsong fem.

Inte min favorit men hon hade en kollektion som var väldigt enormt sammanhängande om man jämför med de andra designernas kollektioner. Dock färglös och nästan tråkig.

Jag hoppas på en bättre kommande säsong. Och vad som även slagit mig är varför gör man inte detta till en svenska variant. Svenskar som tävlar i modedesign – eller är vi inte tillräckligt intresserade av mode och utformandet av det?
Finns det inte tillräckligt många bra designers? Svenska klädexport är u stor för att vara ett så litet land så jag tvekar inte på att det finns underlag!

Byyyyyye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0