Den långhåriga ängeln vs. den korthåriga djävulen







Idag har jag klippt mig.
En av de första frågorna jag får från min rara frisör är ”vad ska vi hitta på idag?”. Och jag svarar att vi bara ska toppa allt eftersom jag vill ha långt IGEN. Man kan säga att jag sparar till långt tills jag ska klippa kort. Det är en cykel som går runt. Och det känns som det sitter en lite långhårig ängel på den ena axeln och en korthårig liten djävul på den andra.

Jag vill gärna behålla den långhåriga lilla ängeln ett tag till. Och om djävulen dyker upp så ska jag vara redo med vitlök och allt annat som kan hjälpa att få bort onda andar.

Som vanligt är jag nöjd och glad när jag lämnar V på salongen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0