Danslektioner i höst?

P på jobbet föreslog nyligen att vi tre originalare ska göra något kul ihop i höst. Så tjejen föreslog en dans på Medborgarskolan som hette Slow Street Flow. Kursen gick på kvällen på söndagar under 10 gånger. Vilket jag kände inte riktigt passade då man ibland är bortrest.



Så idag tog jag mig en liten stund på medborgarskolan.se och kollade bland de olika danskurserna. Jag fann istället en passande både vad gäller tid och typ av dans: Latin Dance Workout. Så en härlig blandning av latinamerikanska danser men även träning blir kanske och förhoppningsvis höstens projekt och stor it!

Jag hade gärna lärt mig salsa men då ska man ha någon man med sig och det känns lite pressat att skaka fram någon till i höst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0