2 härliga dagar








Söndag eftermiddag förgylldes med en smoothie av frusna hallon, mango och manosorbet plus socker. Somrigt och svalt i 25 graders stekande sol.



















På månag kväll bjöd jag Elin på kräftsallad och choklad i Sannegårdshamnen. Ännu en dag i stekhet sol. Årets finaste dag men finaste sällskapet.



















Framför oss är havet med båtplatserna och de nybyggda våningarna på andra sidan hamnen.



















Vi satt och väntade på att båten skulle komma och ta Elin till Rosenlund. Så när den kom mot fel riktning hoppade vi på den och åkte på sightseeing på älven - Eriksberg - Klippan - Eriksberg - Slottsberget - Lindholmsprien där jag hoppade av men Elin fortsatte till Rosenlund.















När jag kom hem kunde jag ta två bett i min egenodlade jordgubbe – den var inte helt ok så jag fick slänga resten – men det var fantastisk smak! Väntar med spänning på att resterande ska mogna.

Kommentarer
Postat av: Elin

nämen vilken fin bild du fick mig på haha

2009-06-03 @ 21:53:16
URL: http://snapshotsbyhoff.blogg.se/
Postat av: Em

Du är lika tjusig som vanligt raring!

Kram

2009-06-03 @ 22:55:11
URL: http://emisens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0