Vem är L. Sundberg? del 6

Ännu en gång när jag stället mig i köket för att dona med något så sitter en av grannarna ute på sin balkong mot innergården. Han gillar att sitta där och röka. Tack och lov har han gått över till att sitta ner. För cirka ett år sedan stod han alltid upp och jag ska inte gå närmre på vart han hade handen som han inte höll ciggen med.

Konstigt nog så står eller sitter denna lite sluskiga man alltid på sin balkong när jag är hemma, dock inte konstant utan emellanåt precis som jag själv är i mitt kök, emellanåt. Jag tycker bara att det är märkligt att han jämt är hemma när jag är hemma. Och det måste ju betyda att han är hemma mer ofta än vad jag är med tanke på hur mycket jag ser honom. Det kvittar om klockan är 07 på morgon en eller 23 på kvällen, så ser jag han där.



Jag tror att jag har kommit på anledningen nu! Han måste ha fotboja! Man vistas inte hemma så mycket om man inte måste.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0