Vad händer med mina co-workers?

Fick precis ett MMS från min ena co-worker, P. Hon hade varit ute och shoppat och fått med sig inte mindre än två Adidas Sleek Series med sig hem. För några veckor sedan när jag inhandlade mig ett par Sleek Series så blev hon rätt sugen när hon fick se kartongen jag bar hem de i. Nedan ser man ungefär hur kartongen ser ut, dock är den nedan än mer glamorös med sina guldiga stripes. Visst blir man så himla glad och lycklig när man får hem sina inköp i en mer glamorös förpackning.





Men ovan tankar om min en co-worker är inte så konstiga - hon är en ritkgit skofetischist. Men jag fick även ett MMS från min andra co-worker, M. M MMSade mig igår en bild på henne i en gul klänning. M är riktigt färgstark och gillar starka färger. Men klänning? En andra klänning sedan midsommar, vad hände? Hon kan inte riktigt förstå hur hon missat att det är så gôtt med klänning. Jag kan bara hållla med. Jag har väl själv införskaffat mig tre klänningar och en kjol i vår/sommar som alla är i Carrie-stil som M säger.

Så jag har full koll och kontakt med mina kära co-workers även om jag snart går in på min andra semestervecka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0