Humbugg har jag ju sagt del 2

Igår anlände jag till mina föräldrar för en tids vistelse här under min semester. Det dröjde inte länge förräns pappa kom upp med diskussionen om spikmattans positiva påverkan eller om det är rent skitsnack. Mamma var inte sen med att tala emot våra påstenden. Men både jag och pappa hävdade att tror man på sockerpiller eller rent av en spikmatta så tror sjutton att det fungerar. Placebo - I say no more

Vad ser jag då idag när jag kommer in på www.resume.se jo då är det inte bara tal om den gör gott eller ej, eller det har ju så klart med saken att göra, men KO ska no granska mattan än mer än vad professor precis har gjort. Nu gäller det själva marknadsförandet av spikmattan.



Det ska bli intressant att följa denna historien om en unik välgörande produkt eller rent humbugg som jag fortsätter att kalla denna mattan until they prove me otherwise.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0