Två kvällar – två tjejer

Fredagen blev en mysig GG-kväll med P. Vi hade maraton genom att se hela höstens avsnitt av Gossip Girl, som jag missat då jag dansat de senaste två månaderna på söndagarna.

Jag lagade fisksoppa till P. Hon gillar inte fisksoppa, men hon tog både en och två gånger av min soppa så jag känner att jag kanske lyckades. Torsk, räkor och musslor kändes så varmt och gott en höstkväll. Även lite lyxigt!



Lördagen startade med att jag mötte E vid Slottsbergets hållplats. Vi gick mot Skin etc. för ett glöggmingel. Det var inte mycket happenings där men vi fick både lite råd och hjälp. Vi bestämde oss för att i vår boka in en "Spa för 2". Då vi båda uppskattar detta mycket mer än saker och får tid tillsammans så blir det som födelsedagspresent till varandra.

 

Resten av bilderna talar nog för sig själva. Dock blev det ingen utgång som det var tänkt. Lounges är alldeles för dyrt – 150 kr i inträde – no way! Och övriga ställen passade inte oss då vi nyktrat till och ville sitta på ett lugnt ställe för att prata. McD blev vårt sista besök innan hemfärd.

 

Vilka underbara vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0