Snyggt dressad?

Jag hittade ett par ursnygga strumpbyxor på MQ. Sidenränder på längden, förhoppningsvis förlänger det benen. Om du skulle vara intressera av att köpa de så kan jag föreslå en storlek större, jag köpte M/L och de var långa och sitter bra på plats men är extremt tajta. Jag tror sidenränderna gör att de inte är så stretchiga som vanliga strumpbyxor. 60 den gör ju också att de inte är så genomskinliga och snyggt på vintern.



Jag tänkte matcha dessa strumpbyxor med en svart klänning som jag inte använt på tre år. Och då blev den använd bara två gånger, på en julfest och på en 25-årsfest. Däremellan matchade inte min vikt med klänningen men nu sitter den perfekt igen. Så är det snyggt eller inte? Jag har hottat upp den från att ha det svarta tjocka bandet som hängde med den till att ha ett zebra-skärp istället. Känns mycket mer jag och häftigare.


Det är svårt att se klänningens få detaljer, den är omlott upptill. Trekvartärmar med lite knytning. Väldigt dressad och inte alls den lilla svarta. Men jäkligt svår att få av! Nackspärrs-varning vid dagens provningen!
Så hjälp mig nu, är detta snyggt eller inte? Jag är kluven, klänningen sitter perfekt och känns vintrig. Men är det rätt?

Kommentarer
Postat av: Karin

tack för den fina kommentaren!

trevlig kväll på dig

2009-12-06 @ 17:09:38
URL: http://karinolofsson.se
Postat av: Elin

med ett par snygga ankelboots med lite klack så tror jag att det blir kalas!

2009-12-06 @ 18:24:41
URL: http://snapshotsbyhoff.wordpress.com
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

jättefin klänning!

kram

2009-12-06 @ 22:07:24
URL: http://pyttis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0