Mixa och matcha mera

Idag har Sofis mode på aftonbladet.se presenterat ett bildextra med olika snygga kombinationer. Jag som älskar att matcha accessoarer eller kläder med varandra gillar ju sådana typer av bildextra.

Mina tre favoriter:
1. Här gillar jag både väskan och skorna, känns najs till våren, kanske en varm dag i april/maj.
2. Väskan är en favorit och bara för att skorna matchar så bra så är hela kombinationen lite mer snygg ihop en var för sig.
3. Här är det tvärt om, skorna, som är min favorit. Jag älskar rött och även brittiska flaggan, dock är inte denna väskan så snyggt utformad.


Kommentarer
Postat av: luckeboi

Vem tycker du ska att ska vinna Idol 2009? Erik eller Calle? :)

2009-12-07 @ 11:12:11
URL: http://lifeoflucke.blogg.se/
Postat av: Felicia

Ja det varså lite så! Lycka till!

2009-12-07 @ 11:29:29
URL: http://vykorttillminsyster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0