Foto i bloggformat

Jag har precis startat en ny blogg idag, Passion for photos, där jag kommer publicera mina allra finaste foton, tagna av mig själv.

Det blir mycket jobb på bloggen tills den är helt klar i sin formgivning. Bara i dag har jag gjort mitt bästa för att få den snygg och på vägen har jag stött på några tekniska problem.

Tanken i formgivningen är en mörk grund för att alla vackra färger i fotona ska komma fram tydligare. Jag gör som proffsen som föredrar mörk grå skärmbild på sin dator vid fotoredigering helt enkelt.

Jag kommer inte, som det ser ut i dag, skriva några långa texter. Det man behöver veta om fotona ska endast stå i rubriken. Välkommen att folja min fotoblogg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0