Fem favoriter

Jag har snurrat in på vissa hudvårdsprodukter och främst ett märke. Lumene är det som passar min hud, tycker jag, och även plånbok. Sen har jag hittat några speciella produkter från andra märken och de ligger högst upp på min topp fem. Här följer mina favoriter:

1. Dermalogica, Overnight clearing gel – min nyfunna kärlek för användning någon gång i månaden när små spots precis är på väg. 490 kr på Skin etc, 510 kr på Åhléns.
2. Make up store, Lip care mix – en del läppskrubb, en del balsam för natten eller underlag till en del fint rosa glans. 175 kr på Make up store.
3. Lumene. Vitamin C Age Defying Eye Cream – en ögonkräm är ett måste om man inte vill få rynkor i förtid runt ögonen. 199 kr på Åhléns.
4. Body Shop, Honey and Oat mask – går in på djupet, ger fukt. Kan anvädas på tre sätt, som mask, skrub eller rengöring. 165 kr på Body shop
5. Kicks, Professional 203 – borste för foundation som jag använder till masken. 100 kr på Kicks


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0