Post och reklam (eller ingen reklam, tack!)



Måndag kväll efter jobbet och välkomnad hem av högen ovan. Tycker det var lite att ta i med en hög i den storleken. Vårdvalet är välkommet och även Damernas Värld men inte elektronik- och matreklam från taskiga kedjor som skriker BILLIGT!

Den dagen som Posten utformar en reklam-bunt anpassad för mig så ska jag applådera. Om jag får välja vilken reklam jag vill ta emot så skulle jag bli så glad, för nu åker mer än hälften direkt i insamlingen – trots detta vägrar jag en skylt med "Ingen reklam, tack". För det strider så klart mot mina reklam-principer när jag själv är i branshen. Men det försöker väl få ut så mycket som möjligt nu innan Bibeln kommer ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0