Nu börjar allvaret

Första dagen var kul, andra dagen var kort, tredje dagen var tråkig. Hade en bra tanke första dagen efter semestern – 350 dagar skulle gå fort. Jo, visst, om man har kul går tiden fort. Och första dagen kan man rida på att man kommit tillbaka från semestern precis och är lite seg i musarmen, glömt allt vad jobbet innebär och är lite lullig från sommarens rosé.

Efter tre dagar och på den fjärde då man är ensam i sin roll när alla gått på semester gäller det att shapa upp sig. Som tur är kände jag lite flow nu i eftermiddags innan jag gick hem. Lusten för DR-produktion väcktes lite mer till liv och utmaningar kom in. Höstens övriga produktioner är också väldigt roliga sådana.

Nu känner jag mig plötsligt yr igen. Har inte varit yr på över en månad och provresultaten som kom hem nästan en månad efter provtagning, i slutet av förra veckan, visade sig vara normala. Vilket känns skönt – men yrsel är oskönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0