Fredagsmys

Pratade med min mamma efter jag kom hem från jobbet och under tiden jag värmde upp kvällsmat och åt kvällsmaten. Plötsligt när jag var mätt och god efter att ätit min kvällsmat så säger hon: Ja då kan du ju ta dig en chokladbit.
Tusan, jag hade glömt en massa varor plus toalettpapper i bilen som jag hade handlat på lunchen. Inklusive chokladen, så om det skulle bli lite fredagsmys med choklad så fick jag pinna ner till bilen.


     

I påsen fanns inte bara choklad – vilken jag än så länge hoppar ikväll. Nyttigt fredagsmys är denna dagens signum.
På Fruktcentret vid jobbet inhandlades på lunchen fina bigaråer, ännu finare gula och röda plommon och champinjoner, fast sistnamnda ingår inte i fredagsmyset även om det är en favorit. I mat i alla fall.

Vi får väl se hur länge mina två Mr Bounty och även två Miss Milky Way ligger kvar på fatet.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Va gott me frukt, vi har mumsat på vindruvor å ikväll plockar vi fram några praliner -något jag vet är en favvorit hos dig!



Vi hörs imorrn, vill ju träffa dig snart! snygg signatur förresten!

2009-08-21 @ 19:13:51
URL: http://snapshotsbyhoff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0