Första dagen av cirka 350 dagar

06:10 i morse ringde klockan efter 34 dagar semester och en klockan som inte ringt innan kl 08.00. Jag trodde att det skulle vara både svårt att somna och att stiga upp. Svårt att somna var det men inte ovanligt svårt. Var halvvaken på morgonen och tyckte allt flöt på riktigt bra. Framförallt när jag började höra hur regnet smattrade mot balkonggolvet och fönsterna mot gatan.

Väl på jobbet fick jag precis det glada och roliga välkomnandet man bara kan få av C. Efter en stund kom även P och hon varl ika härlig som vanligt. Vi hade inte så mycket att göra idag, särskilt inteo m man ska jämföra med förra veckan då jag tror att det var ritkigt hektiskt för P som var ensam originalare i Fort knox.


På skrivbordet stod min blomma stor som en buske,
P fick ha vårdnaden under min semester och hon har skött den med bravur!


Då det började tyna på jobb gjorde jag lite privata grejer, fixade en tavla till bror som han ska ge bort i doppresent. Jag skissade även ihop en header till E´s blogg, även om hon inte bett om det, men efter att ha hittat snygga brushes i lördags natt så kunde jag inte låta bli. Jag tyckte att brushen Polaroid passar hennes blogg så bra!

Jag gillar mitt jobb enormt mycket nu! Känns så skönt att omges av härliga, trevliga och avslappnade människor. De 350 dagarna som är kvar till nästa sommarsemester kommer nog gå fort om det ska vara så kul som det var idag.

Kommentarer
Postat av: Elin

headern va jättefin, vi får fila på den nån dag -tack, det va sött av dig!



Alla 352 dagar går lika fort, det blir vad man gör dem till -enkelt va? Vi får se till å göra hösten mysig, drinkar å tapas på manana bland annat.



Ciao!

2009-08-03 @ 21:28:06
URL: http://snapshotsbyhoff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0