Före och efter

Idag har jag för första gången på flera året varit och färgat håret hos frisören. Efter mycket tjat från min frisör, V, så gick jag innan sommaren med på att hon skulle få göra slingor i augusti. Efter mycket prat om hur vi skulle lösa allt för att få en naturlig look och inte randig men även gjort med hätta så blev vi nöjda båda två. V är så himla duktig även om hon själv hävdar att det är som ett lotteri att färga håret och denna gången var det tur. Skickligt, kallar jag det!

Före:                                                                       Efter:

          

Kan verka som att ingenting har skett efter 2 timmar och 1000 kroner mindre. Men det solblekta är utbytt mot lite mörkare naturligare resultat. Lite guldiga slingor men även ett par ännu ljusare slingor ligger i för mer effekt.

Jag måste dit inom 2 månader igen för Vs mage bara växer och växer och från November eller December är hon mammaledig i minst 5 månader. Finns ingen bättre frisör för mig nu så det blir 5 långa månader!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0